Tajomstvo Kiyosakiho a Allena na ceste k vlastným miliónom

Robert Kiyosaki aj Robert Allen sú pre mnohých veľkou inšpiráciou. Kiyosaki je filozofickejší, u Allena nájdete mnohé praktické návody. Jedným zo spôsobov poznania myšlienok Roberta Allena je účasť na tzv Enlightened Wealth Retreat (stretnutie osvietených milionárov).

Už pri prvom alebo druhom koučingu ma Robert Allen previedol mojím domom snov. A ja som prvýkrát dom svojich snov uvidel nielen zvonku, ale aj zvnútra. Áno. Skutočne. Prvýkrát v živote som o svojom dome snov premýšľal skutočne intenzívne. S využitím všetkých mojich zmyslov. Najprv som Robertovi opísal, ako vyzerá môj dom snov zvonku a kde je situovaný. A Robert potom povedal "A teraz poďme dnu. Otvor dvere. "A ja som otvoril dvere a prvýkrát som sa vo svojom dome snov ocitol vo vnútri. Prešiel som s Robertom celé prízemie aj prvé poschodie. Boli sme vo všetkých izbách. Pozerali sme sa oknami von z domu. A asi najdlhšie sme sa zdržali v kuchyni. Bol práve čas obeda a Robert sa ma spýtal "Čo to tu dnes vonia?" A ja som popisoval, čo cítim. Jeden z mojich cieľov som tak prvýkrát "uvidel" a "precítil" skutočne intenzívne.

Čo som sa od Roberta pri "prehliadke" môjho domu snov zvnútra naučil? Predstavovať si svoje ciele skutočne do najväčších podrobností. Do každučkého detailu. Časom som zistil, že čím lepšie si vysnívaný cieľ predstavujem, tým väčšiu silu mám pri jeho napĺňaní. Keď sa nedarilo, spomenul som si na svoj do detailu vysnívaný cieľ a hneď som získal novú energiu. Keď sa darilo, mohol som v kľude pri káve alebo vína ešte viac cieľ upresňovať a "vyšperkovávat." A to bolo veľmi príjemné.

Pre ešte lepší "usadenia" cieľa v mojej mysli ma Robert Allen naučil ešte jednu techniku. Chcel som 1 milión dolárov do roka a Robert mi povedal: "Vezmi si čistý papier a napíš naň: Budem mať čistý majetok v hodnote 1 000 000 dolárov do 30.11. 2006. "Počkal, až všetko napíšem a potom povedal:" A teraz tento cieľ podpíš. "Podpísal som. A tento papier som následne mal neustále pred sebou. Zakaždým, keď som sa na neho pozrel, sa mi viac vryl do pamäti. Fungovalo to rovnako ako s vlastnoručne napísaným ťahákom v škole. Tým, že som si ho napísal, som ho následne často ani nepotreboval využiť. A napriek tomu som si všetko skvele pamätal.

Úloha pre Vás: Napíšte si svoj najdôležitejší cieľ na biely papier. Cieľ popíšte presne. Ak chcete rentu, povedzte akú. Ak chcete dom, popíšte ho. A nezabudnite uviesť, kedy cieľ chcete splniť. Papier podpíšte a vystavte na miesto, kde ho neustále uvidíte.

Tip pre Vás: Nebojte sa mať z pohľadu Vašich dnešných skúseností zdanlivo nezmyselne vysoké ciele. Ak budete mať skutočne silnú motiváciu, zistíte, že zrazu objavujete cesty, ktoré vás môžu priviesť k splneniu ešte nedávno nepredstaviteľne vysokého cieľa.

Upozornenie pre Vás: To, že na cieľ budete len myslieť, vám samozrejme samo o sebe nepomôže. Je potrebné pre jeho naplnenie aj niečo urobiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára